Rabu, 18 April 2012

Bulan 8 datanglah kau cepat

Huhuh...........tak sabar rasanya nak tgu bulan 8ni.Bulan 8nikan puasa n bulan raya.Tp yang paling x sabar sekali En Zai Azizul akan balik holiday n raya sama2.Rasanya ni lah raya yg paling happy sekali sbb setelah lama x jumpa.Rasa macam bercinta lah pulak.Lagi satu baba janji nak bawa gi holiday.....eeeeee .bulan puasa pun bulan puasa lah janji gi holiday ngan baba.Tiket fly 6/8 n sampai kat KLIA 7/8 pukul 6.30pg.Semoga selamat semuanya...

5 ulasan:

  1. sen, nape ko tak ikut je pegi jerman??

    BalasPadam
  2. Bestnye pergi German..teringat masa gi sana tahun 1997 dulu...best wooooo

    BalasPadam
  3. Awesome work
    Thankyou for such an amazing article
    See this for more amazing things
    http://freeprintablecalendar123.com/2016/08/31/september-2017-moon-phases-calendar/ and
    http://freeprintablecalendar123.com/2016/08/31/september-2017-calendar-holidays-templates/
    You may need it
    Thank you!


    BalasPadam
  4. A very interesting post. Will come again for sure. Checkout just once mine one @
    http://freeprintablecalendar123.com/2017/01/07/february-2017-calendar-holidays/

    BalasPadam