Khamis, 15 September 2011

pening Kepala Ibulah kakak

sekarang ni ddk kat pd ngan perent aku.jadinya member anak dara aku yg sorang ni acu dialah(adik aku yg bongsu).dah name pun adik yg bongsu aduh.....tak leh lah nak ngalah ngan anak buah dia.ade je yg jadi gaduhnye,pasal tvlah ,pasal tulah ni lah pening kpl aku di buatnye.adik aku tu dah drj 6 ,tu yg buat lg aku naik angin tu,kalau kecik tu blhlah aku paham ni dah blh jadi mak org dah.tp kalau baik tu ade je gelak dia..kakak ni pulak sekarang ade je perangai yg dia buat buat aku naik angin.kadang2 tu dtg angin kus2 ku kenalah juge kakak tu tp kesian lak lepas tu.cam ne lah nak buat ngan anak dara sorang ni...

1 ulasan:

  1. A very interesting post. Will come again for sure. Checkout just once mine one
    christian holidays calendar 2017

    BalasPadam