Rabu, 10 Ogos 2011

Masuk Hospt Lagi..........


setelah 13 ari bersalin tetiba je ari tu aku keluar darah byk sgt.Aku dah takut dah .sib baiklah ari 2 baba ade kat rumah .jam tu jgk terus gi hospt.Cek punye cek dan scan,doc bg tau yg ade cebisan uri tertinggal kat dlm.Uri yg tertinggal tu dia x bercamtum ngan uri yg besar dia terpisah dan melekat kat dlm rahim.Setelah ambik mcm2 test dok bg tau aku kene tranfer ke sban sebb pd tak leh buat jd mlm tu jugek aku kena anta pg sbn .naik ambulan...Kene masuk jugeklah 1 pain darah sbb hb 7 je.Sakitnye masukkan darah.Dalam ati allah je tau takutnye aku.Dah sampai kat sbn Anak pulak tak le ddk sekali kat dlm labour room tu,anak kene anta kat ward bila susu br misi anta sedih jugeklah ati ni bila tgk anak.Besoknye barulah Dok cuci kat dlm rahim .sib baik bius setengah bdn tak lah rase sakit alih2 dah siap je.aku tgk byk jugek yg tinggal tp kecik2 je.alhamdululah sekarang semuanya dah ok.



1 ulasan: