Selasa, 9 November 2010

PENANTIAN 6 TAHUN

Bila tengok orang lain mengandung aku mesti rasa jeles.anak pun selalu cakap nak adik.setelah 6 tahun aku dan asben menunggu akhirnya termakbul  juga doa aku .mula-mula aku bg tau kat asben aku yg aku dah lambat datang piriat dah seminggu.asben aku senyum je.sebab aku bg tau aku mengandung kot.dua hari lepas tu aku pun pegilah farmasi beli pregnant test nak sahkan pregnant.alhamdulilah pregnant test tu positif.cepat-cepat aku bg tau asben aku.dia pun cakap alhamdulilah lah rezeki.maklumlah dah 6 tahun aku tak pregnant takut pun ada. pagi tadi aku pun dah pegi klinik buat pemeriksaan semuanya ok.macam-macam nak di ceknye 2 jam jugaklah aku kat klinik tadi.aku ingatkan baru dalam 2 minggu rupanya dah 5 minggu usia baby.arap-arap semuanya ok lah sampai bersalin nanti.aku mungkin due date 11/7/2011.

4 ulasan: