Ahad, 15 Ogos 2010

aku seorang isteri

semalam telah terjadi dlm hidupkusatu peristiwa yg membuatkan aku takut.BABA SAKIT.mulanye baba cuma sakit dada je"pedih ulu ati"sebaba baba memang selalau sakit dada.biasanye aku akn sapu minyak angin ngan bagi mkn ubat angin je dah rehat eloklah.semalam bila dah bg baba mkn ubat baba rehatlah.baba kata dada dia skit aku letaklah lg minyak aku suruh baba sandar je sebab baba kata dia rasa angin.bila aku urut dada baba kata sakit jadi aku x lah urut aku letak je minyak.aku igatkan baba dah ok jadi aku rehatlah nak lepaskan penat siang td niaga kat pasar ramadhan.aku tgk bab senyap je jadi aku tgklah baba kat bilik.bila aku sampai je aku tgk air liur baba dah meleleh .ya allah baba.takutnye aku.aku tepuk2lah baba kejutkan dia tp tak de suara aku dah jadi takut.bila dah jadi cam 2 aku pun gi rumah jiran depan mintak tlg abg 2 hantarkan gi klinik.aku ngan abg jiran pun angkatlah baba sebab baba dah tak leh nak jln sebabab baba mengaduh masa angkat 2.punyelah laju abg 2 bawak kete.sampai je kat klinik terus je panggil doktor cek.doktor 2 suruh terus hantar hos alor gajah.jauh 2 hosp alor gajar .abang 2 pun punyelah pecut...aku berdoa dlm hati mintak2 tak d lah pape.doktor kat klinik tu cakap mungkin jantung .ya allah takutnye aku...akhirnye sampai gak kat hosp ...lega rase bila dah sampai hosp.sampai kat hosp doctor cek jantung dan macam2 lah lah tak taulah aku ape lagi yg di cek .aku tgk bykna wayar kat badan baba.dah siap cek doktor kata x d pape cuma gastrik je.makan x tentu masa.doktor dah bg ubat ngan masuk ubat aku tgk baba ok lah sikit.tp tak pernahlah pulah aku tgk baba kena cam 2.doktor kata jantung tak d pape ok .sukur rasanye...malam 2 jugak babab dah leh balik.alhamdulilah.'Terima kasih kat abg depan rumah aku ni.'nasiblah ada org nak tolong kalau x tak taulah ape aku nak buat....Syukur Alhamdulilah.tp sampai ari ni dada baba tak ok lagi sakit je baba cakap......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan